איך לנקות כלבים וחתולים במידה ויש להם ריחות לא נעימים?

חיות מחמד מביאות עמן לעיתים גם תופעות לוואי נעימות פחות. אלו עלולות להעיב על חווית הגידול ולהפריע לנו ליהנות מהם. אחת הבעיות המוכרות היא ריחות לא נעימים. ריח לא נעים עלול להתפשט בכל הבית, עלול לגרום לכם לתחושת גועל מחיית המחמד וליצור מצב בו אתם לא רוצים בו יותר. אבל האמת היא שיש דרכים להתמודדות עם כל בעיה, גם עם הקושי של ריח לא נעים מחיית המחמד. 

ריחות לא נעימים, איך מנקים את הכלב ואת החתול?

כל יצור חי שאוכל ומבצע תהליכי חילוף חומרים עלול לפתח ריחות לא נעימים. הריחות הלא נעימים עלולים להתרחש מגורמים שונים. זה יכול להיות ריח רע מהפה, ריח לא נעים מהפרווה שצברה לכלוך ועוד. יש לדעת כי תחזוקה נכונה של חיית המחמד שלכם מונעת במקרים רבים התפתחות של ריחות לא נעימים. אבל לא תמיד זה מספיק. זאת כי יש לעיתים תופעות בריאותיות ואתגרים שהם אלו שגורמים להיווצרות ריחות לא נעימים.

טיפול נכון בפרווה

הפרווה של חיית המחמד עלולה לצבור עליה לכלוך וחומרים שונים שיוצרים ריחות לא נעימים. זו הסיבה לכך שחשוב כל כך לסרק את הפרווה באופן קבוע, אחת לשבוע או אחת ליום, התדירות נקבעת לפי סוג חיית המחמד ואורך הפרווה שלו. כמו כן יש לקלח את חיית המחמד בהתאם להמלצות ובשמפו איכותי ומתאים לחיית המחמד. מוצרי טיפוח איכותיים יאפשרו לכם להשיג תוצאות מיטביות לאחר המקלחת, כך שהריחות הרעים יוסרו ותיהנו מחיית מחמד נעימה ונקייה.

ניקיון הפה של חיית המחמד

חיות מחמד ניזונות מאוכל מוצק והן לועסות אותו בעזרת השיניים. היות שכך השיניים שלהן צוברות לכלוך וגם שיירי מזון. בדיוק לכן אי אפשר להתחמק ממשימת הצחצוח. אמנם לא כל בעלי הכלבים והחתולים מקפידים לעשות זאת יום יום. אבל זה בהחלט חשוב מאוד. אם אתם מרגישים ריח רע מאזור הראש מסתבר שאלו השיניים. היות וקשה להרגיל חיית מחמד להרגלים חדשים, כדאי מאוד להתמיד בשגרת צחצוח תמידית.

בחרו מוצרי טיפוח איכותיים ויעילים

כדי להיות בטוחים שפעולות הטיפוח שלכם יעילות ומשיגות את המטרות, חשוב כי תבחרו מוצרי טיפוח איכותיים ואפקטיביים. כאלו שמותג בעל שם עומד מאחור ומבטיח כי המוצר איכותי וממלא את התפקיד שלו על הצד הטוב ביותר. כל זאת בהתאם לחיית המחמד אותה אתם מגדלים. היכנסו לאתר קלין דוג והתרשמו ממבחר נרחב של מוצרי טיפוח וניקיון לחיות מחמד. מבחר מותגים וסוגים שונים של מוצרים למטרות שונות. עיינו בהתוויה של המוצרים וכן בהוראות השימוש, כך תצליחו לרכוש מוצר איכותי ומתאים שיעשה את העבודה. כך תצליחו להיפטר סוף סוף מהריחות הרעים של חיית המחמד שלכם, ולחזור ליהנות מהכלב או מהחתול שלכם.